Regulament

REGULAMENT LET"S GO DIGITAL

1. Let's Go Digital! este un workshop organizat de Asociația Film și Cultură Urbană în cadrul Festivalul Internațional de Film Transilvania.

2. A 16-a ediție Let's Go Digital! se desfășoară la Cluj-Napoca, în cadrul Festivalului Internațional de Film Transilvania, între 25 mai și 2 iunie 2018.

3. Let's Go Digital! se adresează adolescenților din România si are scopul de a le oferi şansa să se apropie de lumea filmului şi să descopere şi cultive noi talente pentru cinematografia din România.

4. Participanții Let's Go Digital! trebuie să fie cetățeni români.

5. Pot participa la Let's Go Digital!:

- adolescenți cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani (juniori Let's Go Digital!)
- foști participanți Let's Go Digital! (seniori Let's Go Digital!)

6. Numărul de participanți este 18: 15 juniori Let's Go Digital! și 3 seniori Let's Go Digital!.

7. Workshop-ul este susținut de experți din cinematografia română.

8. Workshop-ul este structurat astfel:
- cei 15 participanți juniori lucrează în echipe de câte 3, la finalul workshopului rezultând 5 filme de scurt metraj, pornind de la o temă dată. Filmele celor 15 realizatori sunt proiectate în faţa publicului festivalului și vor fi evaluate de un juriu profesionist.

- cei 3 participanți seniori îi vor îndruma pe începători, vor avea rol de „mini producători” şi vor realiza un film de "making of" al atelierului.

9. Pentru înscrierea în proiect, cei interesați sunt rugați să completeze formularul onlinehttp://tiff.ro/lgd/inscrieri

Conform formularului, cei care aplică pentru Junior Let's Go Digital! trebuie să trimită următoarele materiale:

- date personale
- fotografie tip portret
- CV
- o scrisoare de motivație (un text de maxim o pagină în care participanții trebuie să explice de ce sunt interesați să participe la Let's Go Digital!)
- o  povestire (un text de maxim 2 pagini pe o temă specificată în formularul de înscriere)
- un portofoliu realizat de participant până în prezent (un link cu o selecție de maxim 20 de fotografii și/sau un film)

Cei care aplică pentru Senior Let's Go Digital! trebuie să trimită următoarele materiale:
- date personale
- fotografie tip portret
- CV
- o scrisoare de motivație (un text de maxim o pagină în care participanții trebuie să explice de ce sunt interesați să participe la Let's Go Digital!)
- un film realizat de participant

10. Nu există taxă de participare la proiect. Organizatorii le oferă celor 18 participanți selecționați training, cazare, masă și acreditare la Festivalul Internațional de Film Transilvania.

11. Selecția celor 18 participanți va fi realizată de organizatori pe baza aplicației online. Deadline-ul pentru primirea aplicațiilor este de 23 aprilie 2018.

12. În urma selecției, participanții cu vârste sub 18 ani trebuie să pună la dispoziția organizatorilor o declarație semnată de părinți prin care aceștia își dau acordul ca minorul selecționat să participe la Let's Go Digital!

Mai multe informații legate de Let's Go Digital! sau de completarea aplicației online pot fi aflate la adresa de mail [email protected] sau la numărul de telefon 0720 027 611 (Melinda Boros). 

COMPLETEAZĂ FORMULARUL DE ÎNSCRIERE.