Regulament | TIFF

Regulament

REGULAMENT LET'S GO DIGITAL 2022

1. Let's Go Digital! este un workshop organizat de Asociația Film și Cultură Urbană în cadrul Festivalul Internațional de Film Transilvania.

2. A 20-a ediție Let's Go Digital! se desfășoară la Cluj-Napoca, în cadrul Festivalului Internațional de Film Transilvania, între 17 - 26 iunie 2022.

3. Let's Go Digital! se adresează adolescenților din România si are scopul de a le oferi şansa să se apropie de lumea filmului şi să descopere şi cultive noi talente pentru cinematografia din România.

4. Participanții Let's Go Digital! trebuie să fie cetățeni români.

5. Pot participa la Let's Go Digital!:

adolescenți cu vârste cuprinse între 14 și 18 ani (juniori Let's Go Digital!)
-   foști participanți Let's Go Digital! (seniori Let's Go Digital!)

6. Numărul de participanți este 12: 10 juniori Let's Go Digital! și 2 seniori Let's Go Digital!.

7. Workshop-ul este susținut de experți din cinematografia română.

8.Workshop-ul este structurat astfel:
- cei 12 participanți  lucrează în 3 echipe de câte 4 persoane, la finalul workshopului rezultând 3 filme de scurtmetraj, pornind de la o temă dată. Filmele celor 12 realizatori sunt proiectate în faţa unor profesioniști în domeniu și vor avea ocazia să primească sfaturi și îndrumări de la aceștia.

- cei 2 participanți seniori îi vor îndruma pe începători, vor avea rol de „mini producători” şi vor realiza un film de "making of" al atelierului.

9. Pentru înscrierea în proiect, cei interesați vor complet vor completa acest formular online: https://tiff.ro/lgd/formular-inscriere

Conform formularului, cei care aplică pentru Junior Let's Go Digital! trebuie să trimită următoarele materiale:

- date personale
- fotografie tip portret
- CV
- un film cu tema Autoportret (un video de 2 minute în care aplicantul se descrie și explică motivul pentru care vrea să participe  la atelier)
- un eseu de maximum o pagină despre procesul de realizare a filmului Autoportret

Cei care aplică pentru Senior Let's Go Digital! trebuie să trimită următoarele materiale:
- date personale
- fotografie tip portret
- CV
- o scrisoare de motivație (un text de maxim o pagină în care participanții trebuie să explice de ce sunt interesați să participe la Let's Go Digital!)

10. Nu există taxă de participare la proiect. Organizatorii le oferă celor 12 participanți selecționați training, cazare, masă și acreditare la Festivalul Internațional de Film Transilvania.

11. Selecția celor 12 participanți va fi realizată de organizatori pe baza aplicației online. Deadline-ul pentru primirea aplicațiilor este 30 aprilie 2022.

12. În urma selecției, participanții cu vârste sub 18 ani trebuie să pună la dispoziția organizatorilor o declarație semnată de părinți prin care aceștia își dau acordul ca minorul selecționat să participe la Let's Go Digital!

Mai multe informații legate de Let's Go Digital! sau de completarea aplicației online pot fi aflate la adresa de mail lgd@tiff.ro sau la numărul de telefon 0720 027 611 (Melinda Boroș).