Fahrenheit 451
Cărţile reprezintă răul absolut! Iată de ce într-o societate distopică cititul este interzis cu desăvârşire, iar pompierii nu au sarcina de a stinge incendiile, ci de a identifica proprietarii de cărţi şi a le distruge.
Cărţile reprezintă răul absolut! Iată de ce într-o societate distopică cititul este interzis cu desăvârşire, iar pompierii nu au sarcina de a stinge incendiile, ci de a identifica proprietarii de cărţi şi a le distruge.
Au fost nedespărţiţi, dar viaţa i-a înstrăinat. Antonio se întoarce în oraşul natal pentru a-şi ajuta fratele geamăn, Javier, care suferă de o boală congenitală. Misiunea nu e simplă, pentru că trecutul doldora de resentimente scoate capul la fiece pas.
1950. William Lee este un expat american în Ciudad de Mexico. Lee îşi petrece zilele în aproape totală singurătate, dar întâlnirea accidentală cu Eugene, un fost militar abia ajuns în oraş, îl face să spere că poate în sfârşit să aibă o relaţie profundă cu cineva.
Plăteşti o taxă şi apoi ceri de două ori returnarea banilor. Tânărul avocat Sven Lebert şi şeful său, Bernd Hausner, ridică stratagema la rang de artă şi creează astfel o reţea ce fură miliarde de la cetăţenii europeni.
Maria este o actriţă la început de drum şi i se prezice un viitor strălucit, chiar dacă succesul a ocolit-o.
18:30 – Proiecție film: Marcella (r. Peter Miller, SUA, 97’) | Cercul Militar
Un omagiu adus Marcei Hazan, femeia care a schimbat pentru totdeauna modul în care America gătește italian. Cu apariții din partea lui Jacques Pépin, Lidia Bastianich sau Danny Meyer, filmul e o incursiune tandră și vibrantă în viața unei legende culinare.
Marcella Hazan nu a fost doar o promotoare a bucătăriei italiene, pur şi simplu a schimbat obiceiurile culinare ale americanilor. Neînfricată, dedicată şi exigentă, datorită ei au ajuns la milioane de oameni reţete cu totul autentice.
Rami este palestinian şi află cu surprindere că iubita lui din Israel nu mai vrea să facă avort, aşa cum stabiliseră iniţial. Mama lui Rami, Hanan, are probleme cu banii şi vrea să transforme un accident al fiicei ei, Fifi, într-o sursă de venit, doar că apar complicaţii neaşteptate.
Au trecut ani de când Joel şi-a părăsit oraşul de baştină, dar acum trebuie să se întoarcă pentru a o duce pe mama lui, Monika, la un cămin pentru cei suferinzi de demenţă. Dar Monika începe să aibă terifiante viziuni cu fostul soţ, tatăl abuziv al lui Joel, şi devine tot mai violentă.