Scurtmetraje Românești IV
Strigoi (Strigoi, dir. Márton Nagy, România)
Magicianul (The Magician, dir. Bogdan Mureșanu, România)
Vali (dir. Claudiu Mitcu, România)
Nebunul (The Madman, dir. Igor Cobileanski, România)
Strigoi (Strigoi, dir. Márton Nagy, România)
Magicianul (The Magician, dir. Bogdan Mureșanu, România)
Vali (dir. Claudiu Mitcu, România)
Nebunul (The Madman, dir. Igor Cobileanski, România)
Inteligenţa artificială alimentează speranța la un viitor mai bun, dar e și sursă de coşmar. În timp ce giganţii tech promit marea cu sarea, milioane de oameni din întreaga lume hrănesc cu informaţii algoritmii nesătui, ajungând să-şi pună în pericol sănătatea fizică şi mintală.
Ingrid este asasin plătit şi şi-a clădit cariera pe o putere specială: poate folosi întunericul pentru a păşi într-o lume paralelă, iar de acolo are acces oriunde în lumea noastră. Astfel, pătrunde în casele victimelor şi le execută fără să lase vreo urmă.
Tot ce rămâne (All That Remains, dir. Andrei Redinciuc, România)
Jackpot (Jackpot, dir. Vlad Popa, Vasile Todinca, România)
Ajutoare (Aid, dir. Valentin Rareș Fogoroș, România)
Fracti (dir. Lavinia Petrache, România)
Albocalmin (dir. Florin Șerban, România)
Aurora este fiica unui lider religios. Urmează aniversarea mariajului cu soţul ei, Joonas, aşa că cei doi vizitează familia pentru a celebra fericitul eveniment cu întreaga congregaţie.
Despre imposibilitatea unui omagiu (On the Impossibility of an Homage, dir. Xandra Popescu, România)
Alișveriș (Alisveris, dir. Vasile Todinca, România)
Zi de sărbătoare (Celebration Day, dir. Octavian Șaramet, România)
Grandpa Is Sleeping (dir. Matei Branea, România)
Locatarii din apartamentul înghesuit al unei bătrâne bogate încearcă din răsputeri să trăiască în bună înţelegere, dar nu prea reuşesc. Bătrâna, fiul ei, îngrijitoarea, iubitul acesteia şi un nou chiriaş îşi dezvăluie rând pe rând cele mai ascunse secrete, temeri, obsesii şi antipatii.
Fursecuri și lapte (Milk and Cookies, dir. Andrei Tache-Codreanu, România)
Anchor (dir. Vilmos Peter, România)
Dragostea e în aer (Love Is in the Air, dir. Claudiu Mitcu, România)
Marinică, băiatul meu (Marinică, My Boy, dir. Mihnea Toma, România)
După ani de spitalizare, Akın nu are linişte şi se simte traumatizat de sistemul medical. După cea mai recentă externare este clar că de vechea lui viaţă s-a ales praful: nu mai poate ieşi din căminul familiei decât pentru scurte şi rare vizite la lăcaşurile de cult din Istanbul.