Scurtmetraje Românești IV
Strigoi (Strigoi, dir. Márton Nagy, România)
Magicianul (The Magician, dir. Bogdan Mureșanu, România)
Vali (dir. Claudiu Mitcu, România)
Nebunul (The Madman, dir. Igor Cobileanski, România)
Strigoi (Strigoi, dir. Márton Nagy, România)
Magicianul (The Magician, dir. Bogdan Mureșanu, România)
Vali (dir. Claudiu Mitcu, România)
Nebunul (The Madman, dir. Igor Cobileanski, România)
Tot ce rămâne (All That Remains, dir. Andrei Redinciuc, România)
Jackpot (Jackpot, dir. Vlad Popa, Vasile Todinca, România)
Ajutoare (Aid, dir. Valentin Rareș Fogoroș, România)
Fracti (dir. Lavinia Petrache, România)
Albocalmin (dir. Florin Șerban, România)
Despre imposibilitatea unui omagiu (On the Impossibility of an Homage, dir. Xandra Popescu, România)
Alișveriș (Alisveris, dir. Vasile Todinca, România)
Zi de sărbătoare (Celebration Day, dir. Octavian Șaramet, România)
Grandpa Is Sleeping (dir. Matei Branea, România)
Vineri, 20 iunie, 19:00
Formată în 2001 și denumită după albumul lansat în 1996 de artistul și producătorul israelian de dub Badawi, trupa Bedouin Soundclash a atras aprecieri critice încă de la debut, odată cu albumul Root Fire (2001). Consacrarea internațională a venit odată cu cel de-al doilea album, Sounding a Mosaic (2004), care a propulsat trupa pe scena globală. Succesul acestui material a dus la o serie de concerte cu casa închisă și apariții la festivaluri din întreaga lume.
Fursecuri și lapte (Milk and Cookies, dir. Andrei Tache-Codreanu, România)
Anchor (dir. Vilmos Peter, România)
Dragostea e în aer (Love Is in the Air, dir. Claudiu Mitcu, România)
Marinică, băiatul meu (Marinică, My Boy, dir. Mihnea Toma, România)
Doru Chirodea fuge în America în anii ’80, unde se apucă de scris poezie în engleză, fără să cunoască limba. Reîntors în ţară, tipăreşte volume pe banii lui pentru un public tot mai restrâns. Iată o reflecţie senină la apusul unui stil de viaţă boem şi rebel.