FAQ | TIFF

FAQ

 

THE FESTIVAL MUST GO ON. ANYTIME. ONLINE.

TIFF Unlimited este platforma de streaming a Festivalului Internațional de Film Transilvania, disponibilă online și în aplicațiile iOS și Android (mobile și TV), cu un catalog de sute de filme independente, premiate, și producții video proprii, actualizat constant.

Platforma poate fi accesată pe bază de abonament lunar sau anual. 

Filmele de pe unlimited.tiff.ro sunt disponibile exclusiv pe teritoriul României. Există însă o serie de filme românești, colecții de interviuri, masterclass-uri și making of-uri TIFF care pot fi accesate fără cont, de oriunde din lume. 

 

ABONAMENTE ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ

Toți abonații TIFF UNLIMITED vor beneficia de gratuitate timp de o săptămână, după ce și-au făcut un cont pe site-ul unlimited.tiff.ro, indiferent de tipul de abonament ales. 

Tipuri de abonamente TIFF UNLIMITED:

  • 1 lună - 5 Euro + TVA***

Pentru achiziționarea acestui tip de abonament accesați pagina: http://bit.ly/TIFFUNLIMITED1MONTH. Abonații vor beneficia de gratuitate timp de o săptămână, după ce și-au făcut un cont pe site-ul unlimited.tiff.ro

  • 12 luni - 65 Euro (TVA inclus)

ABONAMENT 12 LUNI – PLĂTEȘTE AICI

 

Intră în comunitatea TIFF Unlimited.

Ai la dispoziție un catalog atent ales cu filme independente, semnate de autori care te provoacă și te inspiră.

The festival must go on. Anytime. Online.

 

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

CUM ÎMI FAC ABONAMENT?

  • Accesezi butonul START FREE TRIAL de pe pagina unlimited.tiff.ro;
  • Selectezi tipul de abonament – o lună sau 12 luni;
  • Introduci datele în formular și apeși butonul START YOUR FREE TRIAL;
  • Primești un e-mail de la support@vhx.tv, cu subiectul Thanks for subscribing to TIFF Unlimited cu informațiile necesare pentru activarea contului. Dacă e-mail-ul întârzie, te rugăm să verifici în folderele/ categoriile/ etichetele din inbox (inclusiv spam);
  • Apeși butonul Start watching now semnalat în e-mail;
  • La finalul perioadei de free trial de 1 săptămână, contravaloarea abonamentului va fi încasată și abonamentul va funcționa conform opțiunii inițiale

Toate abonamentele se reînnoiesc automat la finalul perioadei, în cazul în care nu s-a optat pentru renunțarea la acesta.

  

AM UN COD TIFF UNLIMITED. CUM ÎL ACTIVEZ?

  • Mergi către pagina https://activateunlimited.tiff.ro/ unde introduci nume, prenume, codul și apeși butonul CONFIRM;
  • Dacă datele introduse sunt corecte, vei fi redirecționat pentru setarea parolei;
  • Primești un e-mail cu activarea contului.

 

AM EFECTUAT PLATA, DAR NU AM PRIMIT NICI UN E-MAIL. CUM PROCEDEZ?

  • Verifici toate folderele/ categoriile/ etichetele din inbox (inclusiv spam);
  • Dacă nu găsești mail-ul de activare, te rugăm să ne scrii la unlimited@tiff.ro.

 

MI-AM CUMPĂRAT UN CARD TIFF PRIN EVENTBOOK. CUM ACTIVEZ CODUL PRIMIT PE E-MAIL?

  • Mergi către pagina https://activateunlimited.tiff.ro/ unde introduci nume, prenume, codul de la  și apeși butonul CONFIRM;
  • Dacă datele introduse sunt corecte, vei fi redirecționat pentru setarea parolei;
  • Primești un e-mail cu activarea contului.

În cazul în care nu ai primit codul de activare, după verificarea tuturor folderele/ categoriile/ etichetele din inbox, te rugăm să trimiți  un e-mail către office@eventbook.ro.

 

AM CÂȘTIGAT UN COD  ȘI MI-AM FĂCUT ȘI UN ABONAMENT.

Poți activa abonamentul achiziționat oricând după finalizarea perioadei de abonare aferente codului. Dacă ai activat mai întâi abonamentul, poți folosi codul câștigat după expirarea abonamentului.

 

CUM ÎMI REÎNNOIESC ABONAMENTUL?

  • Toate abonamentele se reînnoiesc automat la finalul perioadei, în cazul în care nu s-a optat pentru renunțarea la acesta. Excepție fac abonamentele activate cu un cod. Acestea nu vor fi reînnoite automat.

 

CUM ÎMI ANULEZ ABONAMENTUL?

Orice tip de abonament activat prin intermediul platformei TIFF Unlimited (și nu cu un cod promoțional de activare) se poate anula în orice moment accesând câmpul CANCEL SUBSCRIPTIONS semnalat în pagina PURCHASES  - https://unlimited.tiff.ro/settings/purchases - accesibilă din SETTINGS - https://unlimited.tiff.ro/settings.

 

 

Există câteva moduri diferite de a vă dezabona, în funcție de modul în care a fost deschis abonamentul. 

Dacă v-ați făcut abonament folosind Apple iOS sau Apple TV app, accesați: https://support.apple.com/en-us/HT202039

Dacă v-ați făcut abonament folosind  Google Play/Android app, accesați: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481

*Dacă v-ați abonat via App Store sau Google Play, abonamentul nu poate fi suspendat temporar, ci doar anulat.

 
NOTE: Suspendarea temporară nu funcționează în cazul abonamentelor anuale. 

 

FILME ȘI CONȚINUT

  • Oferta de filme va fi reînnoită bilunar.
  • Filmele românești au subtitrare în limba engleză, iar filmele străine au subtirare în limba română, cu câteva excepții, marcate ca atare.
  • Filmele de pe TIFF Unlimited pot fi descărcate doar în cadrul aplicațiilor pentru iOS și Android pentru vizionarea temporară pe dispozitivul pe care a fost descărcat. Filmele nu pot fi descărcate din browser.

 

DETALII TEHNICE

Platforma TIFF Unlimited poate fi accesată de pe următoarele browsere:

- Google Chrome

- Mozilla Firefox

- Safari

- Microsoft Edge

- Samsung Internet

Platforma este, de asemenea, disponibilă, prin intermediul aplicațiilor, pe Smart TV, precum și pe dispozitive mobile care folosesc sistemele de operare iOS și Android

---

Utilizarea aplicației pentru iOS - https://unlimited.tiff.ro/help/using-the-ios-app

Utilizarea aplicației pentru Apple TV - https://unlimited.tiff.ro/help/using-the-apple-tv-app (*la acest moment nu puteți selecta subtitrarea în aplicația pentru Apple TV)

Utilizarea aplicației pentru Android – https://unlimited.tiff.ro/help/using-the-android-app

Utilizarea aplicației pentru Android TV - https://unlimited.tiff.ro/help/using-the-android-tv-app

 

  1. Cum vizionez via Chromecast?

După ce deschideți în browser pagina filmului pe care doriți să-l vizionați, faceți click pe butonul Chromecast din browser

 

Ulterior selectați device-ul Chromecast la care doriți să vă conectați.

 

Pentru a deconecta Chromecast, click pe butonul Chromecast, apoi selectați Stop Casting.

2. Cum vizionez pe Smart TV dacă dispozitivul nu e compatibil cu aplicația de Smart TV?

Dacă dispozitivul dumneavoastră nu permite instalarea aplicației pentru Smart TV Apple sau Android (Sony, Philips, Shield, Skyworth, Onida, Sanyo), precum cazul televizoarelor Samsung (ce folosesc un alt sistem de operare), și care dețin browser-e incompatibile din punct de vedere tehnic cu player-ul utilizat de platformă, puteți parcurge pașii de mai jos pentru a încerca accesarea platformei. Funcționarea optimă nu poate fi garantată din cauza existenței acestor incompatibilități.

  1. 1 – Deschideți browserul Smart TV-ului și mergeți la https://unlimited.tiff.ro/login 

    2 - Introduceți adresa de e-mail, apăsați Next, apoi veți primi un link via e-mail

    3 - Pe un alt device (computer, telefon mobil, tabletă), intrați pe adresa de e-mail respectivă, deschideți e-mailul primit și dați click pe link-ul de LOGIN

    4 – Reveniți la browserul de pe TV și ar trebui să fiți logat în contul dumneavoastră.

    * Browser-e și sisteme de operare compatibile cu accesarea platformei: https://support.vhx.tv/article/727-supported-browsers

    **Smart TVs susținute tehnic de Android includ: Sony, Philips, Shield, Skyworth, Onida, Sanyo, etc. Lista completă de parteneri oficiali Android TV poate fi consultată pe https://www.android.com/tv/

 

SUPORT

Pentru orice problemă întâmpinată, precum și pentru sugestii de îmbunătățire a platformei, vă invităm să ne scrieți pe adresa unlimited@tiff.ro