Campania de imagine TIFF 2015
Generația gadget-urilor și o referință în cheie comică la Portocala mecanică.
Campania de imagine de anul acesta a Festivalului Internațional de Film Transilvania (29 mai – 7 iunie) este semnată, pentru al doilea an, de artiștii româno-britanici Anton Groves și Damian Groves. Ei au creat afișul și spotul oficial TIFF 2015, al căror protagonist este Cristian Iorga, actor la Teatrul de Nord din Satu Mare. Aceștia se află la a doua colaborare cu TIFF, după ce au realizat spotul din 2014.
„Campania de imagine din acest an își propune să tragă un ghiont generației tinere din ce în ce mai obsedate de tehnologie și care nu mai are timpul sau atenția necesară pentru a se concentra la filmul din sala de cinema. Spiritul TIFF - reprezentat atât în poster, cât și în spotul festivalului de acele mâini cu mănuși negre - încearcă să intervină intempestiv și să deschidă larg ochii protagonistului, reinterpretând comic imaginea iconică din Portocala mecanică. «Agresiunea» continuă în spotul festivalului, în care mănușile negre îi smulg telefonul mobil din mână și-l supun pe tânărul interpretat de talentatul actor Cristian Iorga unui flux copleșitor de emoții cinematografice”, explică Anton Groves.
Spotul este produs de Libra Film și Studioset. Imaginea este semnată de David Lee.
Anton și Damian Groves, regizori pe jumătate britanici, pe jumătate români, realizează scurtmetraje, videoclipuri și spoturi publicitare pentru clienți de pe piața românească și internațională. Anul acesta, Anton Groves, absolvent al London Westminster University, își va prezenta în secțiunea Zilele Filmului Românesc scurtmetrajul Lag după ce, în 2011, a fost selecționat cu Waste. În același an, a câștigat Best Music Video Stone Film Festival, cu Speaker's Death.
Spot oficial TIFF 2015: