Hipnoza
André şi Vera sunt împreună şi cariera lor în afaceri tocmai a luat avânt. Au creat o aplicaţie de sănătate pentru femei şi iată că au oportunitatea să o prezinte într-o competiţie prestigioasă.
André şi Vera sunt împreună şi cariera lor în afaceri tocmai a luat avânt. Au creat o aplicaţie de sănătate pentru femei şi iată că au oportunitatea să o prezinte într-o competiţie prestigioasă.
Săptămâna Mare, undeva pe la 1900, România. Relația tensionată dintre cârciumarul evreu Leiba și Gheorghe, servitorul său, ajunge la un punct culminant care aduce despărțirea lor. Mândru și violent, Gheorghe îi promite lui Leiba răzbunare în noaptea de Paști.
Vineri, 21 iunie, ora 11:00
Moderator: Ionuț Mareș
Document 56 (Document 56, dir. Christopher Landry)
WTF Luci! (WTF Luci!, dir. Paul Radu)
Bubble Bath (Bubble Bath, dir. Adriana Răcășan)
Double of Nothing (Double of Nothing, dir. Mihai Pircalabu)
Claudia (working title) (Claudia, dir. Adrian Sitaru)
Poate un secret să îţi pună viaţa în aşa pericol încât să decizi să revii de partea bună a legii? Bazat pe romanul lui Domenico Starnone, Încredere este un thriller sentimental despre modul cum dragostea şi frica ne pot schimba viaţa o dată pentru totdeauna.
Vineri, 21 iunie, ora 12:00
Moderator: Ionuț Mareș
În Japonia medievală, micii Zushio şi Anju călătoresc cu mama lor pentru a-şi vizita tatăl, dar pe drum familia este atacată şi copiii sunt separaţi de mamă. Vânduţi ca sclavi pe moşia administrată de nemilosul Sansho, copiii îşi vor duce viaţa făcând tot ce li se cere.
O vizită în orașul natal al regizorului este prilejul pentru a duce la capăt o serie de discuții mult amânate şi sensibile, vizând teme precum identitatea, scena drag din România, orientarea sexuală și presiunea socială impusă de toate acestea.
Trei amici la cataramă se confruntă cu criza vârstei de mijloc. Paul este scriitor, dar inspiraţia îl ocoleşte. Altădată un medic idealist, François îşi practică acum meseria doar pentru bani, iar soţia lui e tot mai distantă, chiar ostilă.
Vineri, 21 iunie, ora 13:00
13:00 - 14:30 - Lansare a 4 volume, editura MEGA
Tema - propagandă şi producţie de film în perioada comunistă
1. Romina Soica (RECONSTITUIREA „REVIZORULUI”, LUCIAN PINTILIE ÎN DOSARELE SECURITĂŢII;
2. Romina Soica („ARHITECTUL” LIVIU CIULEI ÎN DOSARELE SECURITĂŢII)
3. Ion Indolean (OPINIE, PRUDENŢĂ ŞI CENZURĂ. FILMUL DE ACTUALITATE ÎN ROMÂNIA COMUNISTĂ (1965–1989)
4. Gabriel Moisa (cartea FILM ȘI PROPAGANDĂ ÎN ROMÂNIA COMUNISTĂ) Moderator propus: Radu Toderici
Aparatele fotografice nu înregistrează aceste lucruri (Cameras Do Not Record Such Things, dir. Alexandru Solomon)
O lume fără nume (Nameless Existence, dir. Andy Lupu)
O altă primăvară (Another Spring, dir. Claudiu Mitcu)
Lia a fost profesoară, dar acum a ieşit la pensie. Îşi promite că va face tot ce-i stă în puteri pentru a da de urma nepoatei sale, Tekla, de care nu mai ştie nimic. În căutarea ei, Lia ajunge la Istanbul, un loc unde totul i se pare posibil.
Fouad este din Maroc şi de ani zile trăieşte fără documente în Italia. Destinul face ca bărbatul să o întâlnească pe Daniela, o fostă dependentă de droguri, iar întâlnirea se transformă într-o relaţie ce le dă amândurora speranţa într-un viitor mai bun.
Doi fraţi dau peste un cadavru oribil mutilat la marginea fermei lor şi se înţeleg cu vecinii să nu anunţe autorităţile. Nu trece mult şi îşi dau seama că toate chestiile bizare care au îngrozit în ultima vreme satul sunt provocate de un spirit ce şi-a găsit sălaş într-un bărbat de-ai locului.
În 2019, Marina Voica joacă într-un scurtmetraj regizat de Andrei Răuțu, iar de atunci Andrei refuză să mai plece din viața ei. Marina acceptă inițial să filmeze un videoclip cu Andrei, ulterior și ideea de a face un documentar.
Vineri, 21 iunie, ora 15:00
Moderator: Laura Mușat
Eva este gardian de închisoare şi crede că acţiunile ei pot ajuta deţinuţii în drumul lor spre reabilitarea socială, doar că se trezeşte în faţa unei dificile dileme morale atunci când la închisoare ajunge un tânăr din trecutul ei.
Vineri, 21 iunie, ora 16:00
Moderator: Cristina Stănciulescu
Happy (Happy, dir. Mara Cohn)
99.999 % (99.999 %, dir. Roberta Șerban)
Eugen, prietenul Antoniei (Eugen Antonia's Friend, dir. Vlăduț Iosef)
Ținând-o sus cu Sztroe (Holding It Up with the Sztroes, dir. Hana Stroe)
Networking (Networking, dir. Marian Fărcuț)
Profesorul Vivaldi crede cu tărie că rostul şcolii este să fie un teren fertil pentru ca elevii să se exprime creativ.
Unde merg elefanţii este un film în care nu apare niciun elefant. Este o poveste de iubire și prietenie între trei personaje aflate într-un moment greu al existenței lor. A lui Leni, o fetiță bolnavă, dar în același timp plină de viață.
Teoria și practica se întâlnesc cu zgomotul realității într-un portret al compozitorilor de avangardă Iancu Dumitrescu și Ana-Maria Avram.
Vineri, 21 iunie, ora 17:00
Dezbatere pornind de la filmul Zonă de conflict
Invitați: Ion Indolean, Marius Comper
Moderator: Mihnea Măruță
Napoli, la începutul anilor ’80. Aldo şi Vanda se depart pentru o vreme după ce Aldo are o aventură cu o altă femeie. Copiii cuplului sunt complet debusolaţi din cauza iureşului de resentimente.
Un thriller sângeros (un soi de Cireșarii în Zona Crepusculară) se transformă în propriul său „making of”, unul teribil de vorbit - o conversaţie despre film, despre frică, despre ficţiune. Genul de film pe care, dacă știi despre ce e vorba, n-are niciun sens să-l mai vezi.
Hirayama pare cât se poate de mulţumit de viaţa sa. Lucrează ca spălător de toalete publice în Tokyo şi, în afara rutinei zilnice de la serviciu, se bucură de muzică şi cărţi. Iubeşte copacii şi îi fotografiază. O serie de evenimente neprevăzute dezvăluie treptat detalii din trecutul său.
Pisica moartă (Cat Funeral, dir. Ana Maria Comănescu)
Anul trecut la Gara de Nord (Last Year at the North Railway Station, dir. Marin Cumatrenco)
Flori, fete și băieți (Truth or Dare, dir. Simona Borcea)
FuckYouLoveYou (FuckYouLoveYou, dir. Elias Ferchin Musuret)
Cele opt imagini sunt o practică artistică japoneză ce descrie starea de spirit cu ajutorul a opt motive poetice: lumina asfinţitului, prima zăpadă, bărci întorcându-se seara în port, ploaia nocturnă, luna de toamnă, clopotul unui templu, adierea transparentă a vântului, migraţia gâştelor sălbati
Sunete cromatice și groove: Giorgio Assi (producător, sintetizatoare și voce) și Leonardo De Franceschi (tobe și percuție) sunt inspirați de sunetul post-punk și post-disco, împletindu-l cu un kraut-rock în cheie sound-system.
E oare posibil să faci un film despre tine însuți ignorând toate regulile dramaturgiei? Un film care nu se vrea a fi un „produs”, sau un „conținut”? Un film care să fie atmosferă pură, care să rămână relativ? Un film care nu vrea să demonstreze nimic și care nu vrea să pretindă nimic.